Απλές τεχνικές internet marketing για όλους

Online marketing για αρχάριους

Το online marketing είναι πλέον απολύτως απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να τα βγάλει πέρα στον δύσκολο και πολύ ανταγωνιστικό κόσμο του διαδικτύου. Στις μέρες μας, δεν αρκεί να έχει κάποιος μια ιστοσελίδα, αν θέλει να βγάζει χρήματα από αυτήν ή να προσελκύει πελάτες για την επιχείρηση του, θα πρέπει όχι μόνο να κάνει γνωστή την ύπαρξη της στο κοινό, αλλά να φροντίσει και να ξεχωρίσει από τις εκατοντάδες, αν όχι και χιλιάδες, παρόμοιες ιστοσελίδες που υπάρχουν στο internet. Το Marketing λοιπόν δεν σταματά στον «πραγματικό κόσμο», αποτελεί και ανάγκη αλλά και προτεραιότητα και για τον ψηφιακό.

Το online marketing μπορεί να ακούγεται σαν κάτι το πολύ δύσκολο και πολύπλοκο – και είναι σε κάποιο βαθμό – αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και κάτι που δεν μπορεί σε κάποια στοιχειώδη μορφή να φέρει εις πέρας ο οποιοσδήποτε. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αρκεί και μόνο η ενασχόληση με τα social media για να αποκτήσει η ιστοσελίδα σας περισσότερους επισκέπτες. Με μερικά posts σε τακτικά χρονικά διαστήματα, είναι σίγουρο ότι θα κατορθώσετε να πληροφορήσετε τον κόσμο για το site σας και φυσικά να κερδίσετε και μερικούς νέους επισκέπτες.

Το παραπάνω δεν είναι παρά μία από τις πολύ απλές μεθόδους και τεχνικές για online marketing, ας δούμε και μερικές ακόμη! Κάτι σημαντικό που θα πρέπει να γνωρίζετε όμως είναι, ότι εάν θέλετε να μάθετε σωστά πως λειτουργεί και πως δουλεύει το διαδίκτυο η καλύτερη επιλογή που μπορείτε να κάνετε είναι να βρείτε μια εξιδεικευμένη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες digital marketing και να μάθετε από τους καλύτερους.

Δημιουργία blog

Ο κόσμος αγαπά τη πληροφορία και μάλιστα συχνά επιλέγει να ανταμοίβει τα άτομα ή τις επιχειρήσεις που προσφέρουν δωρεάν χρήσιμο ή διασκεδαστικό περιεχόμενο. Ένας πολύ καλός τρόπος προώθησης της ιστοσελίδας σας λοιπόν, είναι να δημιουργήσετε ένα blog – είτε στο ίδιο το site είτε σε κάποιο άλλο που θα δίνει όμως link στο κυρίως site σας – και να δημοσιεύετε άρθρα και videos δικής σας «παραγωγής» που πιστεύετε ότι θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες αλλά και τα γούστα των επισκεπτών και πελατών σας. Αν ας πούμε έχετε ένα κατάστημα που πουλάει υπολογιστές, μπορείτε να γράφετε χρήσιμα tips για τη χρήση των Windows ή και κάποια ενδιαφέροντα νέα από τον χώρο της πληροφορικής.

Αλληλεπίδραση με τη κοινότητα

Το internet είναι γεμάτο από forum στα οποία άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα συζητούν για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Βρείτε λοιπόν μερικά forums που να καταπιάνονται με θέματα σχετικά με το site σας και ξεκινήστε να συμμετέχετε κι εσείς στις συζητήσεις. Προσοχή μόνο να μην το κάνετε με τρόπο που να δείχνει ότι κάνετε διαφήμιση και μάλιστα κατάφορα. Αυτό που μπορείτε να κάνετε, είναι να βάλετε απλά κάποιο link στην «υπογραφή» σας ή το user name σας, έτσι ώστε να μπορούν να επισκεφτούν το site σας όσοι βρήκαν πραγματικά χρήσιμο αυτό που γράψατε. Πέρα από τα forums όμως, μπορείτε να συμμετέχετε και σε ομάδες στο Facebook με τον λογαριασμό του καταστήματος σας.

Συγγραφή περιεχομένου σε blog

Πρόκειται σε τεχνική που έχει αρκετά κοινά με τη προηγούμενη που παρουσιάσαμε. Απλά βρείτε μερικά γνωστά blogs τα οποία είναι και σχεδόν σίγουρο ότι θα παρακολουθούν οι  υποψήφιοι πελάτες – επισκέπτες σας και ζητήστε από τον διαχειριστή να του προσφέρετε δωρεάν κάποιο άρθρο σας ή άλλο περιεχόμενο. Σαν αντάλλαγμα, θα ζητήσετε να σας αφήσει να βάλετε ένα link για το site σας κάπου στο κείμενο. Αν το περιεχόμενο που θα προτείνετε θα είναι πρωτότυπο και υψηλής ποιότητας, ο διαχειριστής δεν θα έχει λόγο να σας αρνηθεί, αφού στην ουσία θα αποκτήσει περιεχόμενο χωρίς κανένα κόστος. ΠΡΟΣΟΧΗ: θα πρέπει να φροντίσετε το περιεχόμενο σας να πληροί όποιες προϋποθέσεις θέσει ο «οικοδεσπότης» κι εννοείται ότι αν έχετε κι εσείς blog και σας ζητηθεί να γίνει κι ένα post από αυτόν στις σελίδες σας, θα πρέπει να δεχτείτε.

E-mail campaigns

Οι καμπάνιες με e-mail είναι από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης μίας online επιχείρησης ή ιστοσελίδας, ωστόσο δεν είναι ιδανική για το ξεκίνημα της. Αν έχετε μία βάση δεδομένων με e-mails, εννοείται πως μπορείτε να τους αποστείλετε mail ενημέρωσης σχετικά με το site και τα προϊόντα σας. Η δημιουργία της εν λόγω λίστας, μπορεί απλά να αποδειχθεί δύσκολη υπόθεση για μια καινούργια ιστοσελίδα – επιχείρηση, ιδίως τώρα με τη θέσπιση της GDPR. Να θυμάστε όμως ότι αν προσφέρετε καλά προϊόντα και χρήσιμο περιεχόμενο, ο κόσμος θα σας δώσει το mail του και μάλιστα με ευχαρίστηση!

Top